lørdag 5. mars 2011

"Tittel"

Da va litt vanskele å komma pao ke eg skolde bruka so overskrift, so der kan du setja inn da du tykkje passa.
Eg og Tiril ha blitt enige om at me ska klara å oppdatera bloggen i alle fall ein gang kår veka. So her kjemme vekas oppdatering;

Tiril hadde som sagt "vinterferie" dinna veka, og kom først tilbake til Bergen torsdag ettermiddag, ho va pao jobb fredag kveld - og e pao jobb in this moment.. Ho e jammen flinke! 


Eg derimot so skolde vera flinke student..ha berra vore ein dag pao skulen, pga at eg ha hatt omgangssjuka -men no e eg bra at ;) So eg hakkje vore so veldig produktiv dinna vekao - ha havna bakpao i lesingi - men eg ha faott sett masse Heroes dao ;)

Og ikkje minst! Pao maondag so traff eg Hanna og Liam (og Espen, og Kristine og Elisabeth) og da va supert! veldig kjekt å treffa Hanna igjen, og helsa pao vesle Liam, han sat forresten stort sett i vogni og saog slapp og trøytt ut!

Me gikk rundt og saog pao barnekle - mest for Hanna sin del trur eg  ;)
deretter brukte me laaang tid pao å koma oss pao kafe - og der kjøpte me oss overprisa kaffi so forsvann lika fort so ein promp i vinden! :P

Her e litt bilde (taken with my new iPhone 4) frao dao me va pao kafe :)





So, da va mi veka ;)


1 kommentar:

  1. congrats på bloggingen ;) Ps. kan dere ta vekk den "spell-testen" når man kommenterer? Unødvendig bruk av tid ;) lol

    SvarSlett