onsdag 9. mars 2011

Saog du VM?

Da gjore ijallefall eg, Sondre bryr seg ikj so mykje, mn eg tykkje da e so spennande og eg e so stolt ao å vera Norsk naor eg sir pao ke mi klara å gjera :)

m resultate 8 GULL, 6 sølv og 6 bronse ska mi vera godt fornøgde :)

mao og legga ut sangen so Basic Warning frao MGPjr ha laga ti Northug m tittelen Trøndersk Dynamitt :)

Her finne du linken, og vist du spola ti 1:40 bjønna musikkvideoen, vist ikj kan du og fao m deg heile intervjue :)

eg so lame so eg e ha skrive ned teksten, vart berra heilt gira eg :)


enjoy :)



TRØNDERSK DYNAMITT
av Basic Warning


Forrige gang var 82, nå har det vært nok snakk,
Om russer’n som gikk i bakken og Oddvarsstaven knakk.
Ullvang, Alsgård, Dæhli, alle husker dem,
Nå er det jaggu på sin plass at langrenn kommer hjem.

Biosnøkrystaller og malemarka di.?????
Sverige, Sveits og Tyskland, alle kommer hit.
Cologna på hugget, Teichmann han er rå,
Se opp for Marcus Hellner han jager gullet nå.

Men når villdyret våkner fra dvalen igjen,
Roper vi i skogen; barneskirenn.

Northug, Northug henger på i bakken,
Northug, Northug blir du aldri kvitt.
Northug, Northug puster deg i nakken
Og i spurten trøndersk dynamitt.

Så kom deg ut i løypa hver kvinne og hver mann.
Bli med oss på festen og heie Petter fram.
Mens svenskene stivner og Petter drar i fra,
Så snur han seg og sier; ”Kor vart dem egentli av?”

For når villdyret våkner fra dvalen igjen,
Roper vi i skogen; barneskirenn.

Northug, Northug henger på i bakken,
Northug, Northug blir du aldri kvitt.
Northug, Northug puster deg i nakken
Og i spurten trøndersk dynamitt.



1 kommentar:

  1. eg dør på meg. lol. Du tok absolutt heeelt av , ja :P lol

    SvarSlett