søndag 27. februar 2011

"Te helja kanskje?" - Det burde vi"


Ha du nåken gang følt at tiden berre renne ifrao deg? Nett so i danna reklamen, men me håpa å fao tid til da - kanskje i helgi? 

Eg ha akkurat kome attendes til Bergen frao ein helgatur til Sogndal. Tiril e igjen, siao ho ha "undervisningsfri veka" (bedre kjent so ferie!) Eg derimot ha undervisning, og ska (tilsigandes) vera flink student og via tiden min til "de nedskrevne ord". Keleis ska no ditta gao? ikkje berra da at da e vanskele å konsentrera seg, i tillegg til at stort sett alt pensum e pao engelsk, men so e eg åleina.. 

Da føles tomt her i denne leiligheten, uten Tiril! Og da til tross for alle tingi so me ha klart å fao plass til her. Da leda meg til å tenkja pao da at me ska snart ut at herifrå Kirkegaten, me ska heim! Og adle tingi vil me jo sjølsagt ha med! Og når me berre ha ein liten Skoda, so da knapt e plass til ei øskja med bøke i (da va da einaste me klarde å ta med oss dinna helgi) - so da vil nok ta si tid - men me faor nok tid ska du sjao - til helgi kanskje? 

Vel, da e mange ting so røre seg og so me planlegge, eg og Tiril, og me ha masse til å sjå fram til! :) men no gleda eg meg til helgi dao kjemme Tiril attendes og! Da e da besta og da e da so betyr mest! :)

Vist du e i Bergen, so e du velkomen pao ein kopp kaffi, besøk e alltid kjekt!

Her e forresten eit bilde ao meg og Tiril pao bryllupsdagen vaor :) 

2 kommentarer:

  1. Eg kjeme gjerne en tur opp en dag, viss du vil ha litt selskap! Lenge sida eg har sett deg!:)

    SvarSlett
  2. Liker det ;) At du blogger altså, ikkje at du er all alone ;)

    SvarSlett