onsdag 16. februar 2011

A lazy day?

Long time, no blogging.. 


Mykje ha skjedd siao sist, siao da faktisk ha gaott nesten 2 mnd. :) mn no mao mi pao an igjen. Mi faor prøva pao minimun eit innlegg i vekao, so here we go :) 


I dag ha vore ein lat dag, va pao skuln i 2 tima før eg reiste heim, og siao ha eg holdt meg ti sofan.. Trøsta meg m at slik e da nåken daga og at måro dagen forhåpentlevis blir litt meir innhaldsmessig :) 


For å oppdatera dikka litt so ha mi no bjønnt å planlegga turen vaor :) da blir so bra, eg gleda meg :) mi kjeme ti å bjønna i Thailand og reisa vidare dar ifrao.. sitte her og fryse og gleda meg ti lange sand strende m sol og varme, da blir so bra :) 


Eg ska i praksis i ein fjerde klasse, nåke eg ha grua meg ti, mn ette i jaor dao mi va å besøkte ho praksislæraren mi ska ha, so gleda eg meg :) ein liten klasse pao 16 eleva, da ska nok bli kjekt :) 


Elles so gleda eg meg ti studieveka so blir oversett m FERIE i veke 9. dao ska eg heim ti vakre Sogndal. dumt so da e so hakje Sondre ferie, so da e litt ergele, mn han ska no vera m i helgi, so gleda oss ti å komma heim. Borte bra, mn Sogndal best!!


No gaor NCIS pao tv, mn trur eg helle kanskje bør sette meg ni å skriva litt notata og lesa litt, kanskje. 


velvel, tuddelu 


-T-

1 kommentar:

  1. Det var på tide. Good to have u back ;)
    love u!
    Snakkes til helgen!

    SvarSlett