onsdag 22. desember 2010

Kongen av Bastøy

Eg, Sondre, va pao kino i kveld samen med Endre, Kjetil, Kristian, Sigrid, og ei venninna ao Sigrid so eg ikkje fekk fat i namnet pao.

Me saog i alle fall "Kongen av Bastøy".
Eg lyt seia meg einig med Arnt Erik i at Norsk Film ha her laga ein utrule gode film! Den va basert på ei sann historie og til og med (da kan me lika) og nei Kjetil, da ekje litt feil altso (Kjetil pleie å spørja, med eit artigt toneleie; "e da litt feil elle?" !

Her e eit par bilete frao filmen. Viss du ikkje ha sett den endao e da verdt å ta med seg nåken venne å sjao den.







Og so, kefer vakje Tiril med?? Ho ha lege heima og e sjuke dessverre - men dei gode nyheitene e at ho e pao bedringens veg. Send ei melding og ynskj ho god bedring vell! ;)

GOD JUL! (btw)

5 kommentarer:

  1. Go bedring Tiril ! Drikk varm Toddy og dra pao deg varme ollsokka ;)

    SvarSlett
  2. hahahahahahah. liker det! GOD JUL (btw) var den til meg..?? :) Setter stooor pris på det :)

    God bedring til tiril!! <3 Håper du blir enda bedre til i morgen <3

    SvarSlett
  3. Her ha da vist stoppa opp! eller?
    Må snakkast på skype snart

    SvarSlett
  4. Må jeg gjenta megselv her...?? Blogg oftere sauer. :P

    SvarSlett