torsdag 4. august 2011

Kanskje litt lenge siao sist??

So tilfeldig, mn velde morsomt at da e gaot akkorat 3 mnd siao sist innlegg. mykje e skjedd siao dao. mi ha no fløtta heim ti vakre Sogndal og bur her i daln i kjedlarn ti foreldri ti Sondre. Eg ha bjønt i fast heiltidsstilling hjao Rimi Sogndal og e ganske opptatt dar og Sondre jobba m bror sin pao garden og rundt om kring m skog og jordbruk.

Kjenne da e litt løge at mi ikkje ska tibake ti bergen ti hausten, trur eg kjeme ti å savna da ganske mykje.. løge m da at du helst vil vera dar du ikkje e. grunnen ti at mi fløtta heim va jo fødi mi va lei ao å studera og ao bergen og ville heim, mn no ette at eg ha jobba i 100% stilling i 2mnd so berra gleda eg meg ti å fløtta ti Bergen by og bjønna å studera igjen. eg kan nesten ikkje venta. gleda meg ti regne, soli og stemningen i byen. ska ti byn no om nåken veke, og sjøl om da berra e fø ein dag so gleda eg meg heilt vilt :)

Mn da e jo fint å vera her heima og. Aoret heima e jo eigentle ikj bjønt endao, fø da e jo fortsatt sommar. blir sikkert anleis naor hausten bjønna og kvardagen teke meir inn hjao dei andre mi henge rundt. Gleda meg ti da eg. dao blir da forhåpentlevis litt meir rutine og kvardag.

siao mi ikkje ha hatt nåke ferie i sommar so ha mi no bestilt oss tur ti bulgaria i september. so da gleda mi oss begge ti. blir godt å komma vekk frao arbeid og ta heilt ferie og berra slappa ao :) elles i forhold ti turen vaor so no e bestemt at starta i februar istadn fø januar ha mi ikj faor planlagt so mykje endao. bør kanskje bjønna å tenka litt meir pao da snart. turen bjønna å iallefall 3.feb og flyet gaor ti brasil :) vidare hakje mi planlagt so mykje, mn tenke oss ein tur ti kapp horn, machu picchu, ei øy i caribien og kanskje ein tur ti USA. so mi kjeme ti å holda oss pao amerika halvdelen ao jordi vaor :)

no e Sondre snart ferdig i fjøsen so dao kjeme han inn ti meg snart :) ha nestn ikj sett han i heile dag, so da blir bra :)

mao nett nevna da og at Skoda (heller gå da) bilen vaor svikta oss i Lom, so dar staor han endao og mi ha kjøpt oss ny bil, Toyota Carina 2, som Sondre allereie e blitt velde gla i :)

tuddelu
Va pao ein litn gao tur m Endre, flinke fotografen :D 
- Tiril -

1 kommentar:

  1. har ikke vært her inne på forever, men denne gangen fikk jeg napp ;) hahah. kjekt at du blogger litt! change headeren og så skriver du om married life på gård ;) hadde vært sweet!

    SvarSlett