onsdag 4. mai 2011

"Jeg reiser alene"

Fredag va dagen og eg va klar ti å reisa pao min "jeg reiser alene" tur ti Erna i Skottland. Hurra! Flesland va plassen og vera før eg tok flye ti Tyskland. Ja, nettopp, for å komma ti Edinburgh frao Bergen mao du via via, eg landa derfor all by myself i Frankfurt. Tada :D 

Litt uklart, men men.. va jo aleina :) 
Erna va so snill og kom å henta meg pao flyplassen :) mi reiste inn ti byn og fann oss ein fin italiensk resturant dar mi bestilte oss kåssin pizza :) veldi go :) vidare frao Edinburgh e da ca.1 time m tog ti Stirling. Stirling e dan byen Ernie Bernie bur i. Naor mi kom dar og skolle bestilla taxi heim fekk eg møta dan føste ekte Skotten. Han va heilt umule og forstå, eg skjønte ingenting, Erna derimot skjønna nåke, mn han snakka so utydele at tilogm ho hadde problem.. 


Erna og Anna :D
 Naor mi vakna laurdagen va Anna vaken, og da gjekk ikkje lenge før mi va bestissa. Ho va ikkje akkorat sjenert. Velde søte jenta :D

Smooootihe 
 So va da tid for Stirling Castle so e da nest størsta slotte i Skottland, so da maotte eg jo sjao :) veldig fint, mi va og m pao ein guida tur i ein del ao slotte so Erna ikkje hadde vore i før, so da va jo litt kjekt. :) 


Haggis
 Mi gjorde mykje kjekt, og da mao jo og nemnast at eg smakte Haggis. Va jo litt skeptisk (kem hadde ikkje vore da lizzzom?) Mn da va faktisk ganske so godt. Ikkje favoritt matn liksom, men gaor godt an å eta :) 

Erna og meg <3 
Eg hadde da velde kjekt pao turen og fekk og brukt litt peng pao shopping :D Tusen takk fø ein super tur Erna :D e  veldi gla fø at eg reiste å besøkte deg :D du e go<3 

Anbefala Skottland ti alle :) Da e ganske so anleis frao England, elle London, so eg ha vore før og tykkje alle som ha løst bør reisa :D 

-Tiril- 

3 kommentarer:

  1. Ååå.. Va so kjekt å ha deg på besøk her og! So bra at du koste deg! <3

    SvarSlett
  2. Finally something on this blog ;) lol. Høres såå koselig ut :) <3

    SvarSlett
  3. Hei! fant dan fine bloggen dikkas! pao sognamaol ti og med!! herle:) håpa da står bra til i Bergen:)
    Denna bloggen ska følgast;)
    såg ut som en koseleg tur til skottland foresten:)
    klem- Silje

    SvarSlett