tirsdag 23. november 2010

New Day, New Haircut

i dag ha eg kløpt meg, eg ha faot lugg :) da hakje eg hatt siao eg va 10 aor so da e velde uvanle, men eg e fornøgd :) teke sikkert berra litt ti å bli vandt m at eg ha da :) da va Kristina so kløpte meg, so da va velde kjekt å møta ho igjen samtidi so eg fekk dan etterlengta klyppen min.. :) 



so no i kveld va eg og mannen min pao kino. Harry Potter og dødstalismanene del 1 sto for tur :) eg e veldi fornøgd og likte filmen velde godt. men eg ha ikkje lest dan boki endao, so Sondre meina eg ikkje ha heilt stemmerett, men han likte filmen han og  :)


no e da ti fø grey's :)

-Tiril-

3 kommentarer:

  1. So de likte Potter filmen ja!
    Fin haircut by the way ;)

    SvarSlett
  2. ja, tenkte eg skolle lesa boki før dan siste filmen kjeme ut, so ha eg litt meir peiling :) takktakk - T-

    SvarSlett
  3. SÅ sykt enig. om du ikke har lest boken = zero stemmerett. (litt einar gelius-talk. Om du ikke tro; har du ikke stemmerett om han. mehe)

    Bra du likte den selv om da :) Eg var stor fornøyd :) hihi.

    ps, du var fin fin på håret!

    SvarSlett