torsdag 25. november 2010

Lunsj på jobben.

Eg sit her på jobben og et lunsj. 
Snakka med Lena, som uttrykte sin "bekymring" over at eg jobba so mykje, 
vel- for dei so ikkje veit da vart eg for ca. 1mnd sidan ansatt som Ungdomsarbeider i Salhus Menighet, ca på same tida vart Tiril ansatt om "Kassadama" på Ica i Åsane. 
Me er sanneleg velsigna av Gud, me har (tykkjer i allefall eg) eit flott ekteskap, me har muligheten til å studere og i tillegg har me no begge jobb. Gud er god! 

Eg jobbar ein del åleine, og no i November har eg hatt ansvar for 3 av 6 Bibelgrupper for konfirmantar, det blir ein del timar som går med til dette, men eg trivst. 
Tenkte eg ville leggje ut nokre bilete av dagen, men dei einaste bildene eg har, er desse: 
Eg et! Og det er godt (og ikkje minst sunt!) 
Her er oppskrifta om du vil prøve ;) : 
2 stk brødskiver (firstprice kneip) 
Philadelphia (godt lag på begge skiver) 
Nokre agurk-skiver
Nokre tomat-skiver
1 skive hamburgerrygg (firstprice)
Litt Isbergsalat (oppkutta) 
ENJOY! 


Ha ein nydeleg dag folkens! 
Snart skal eg heim til kona og ete middag! - Kanskje blir det fleire matbilete ;) 

keep up the good work

1 kommentar: