søndag 5. desember 2010

Nå er det jul.. igjen :) snart vertfall


Tenk at mi allereie e komme ti 5.des.. tidn gaor utrule fort. om berra to daga ha eg eksamen, og e veldi klar fø ferie :) da blir godt :) i dag naor mi vakna laog snøen fint pao taket ti NLA, og resten ao byen, fjordn va kvitblaoe og skyedn omringa askøy :) fint mann :) i dag va da min tur  ti å opna julekalendaren og eg fekk ein jule CD, so dan vart spelt ao m ein gang :) her va adle dei goe slageradn; julekveldsvisa, på låven sitter nissen, det lyser i stille grender og ikkje minst romjulsdrøm med alf prøysen og mange andre goe sanga so passa fint å spela ao 2.søndag i advent.


i jaor kveld va eg og Sondre pao besøk ti tante Anita, onkel Jan Ove og Amalie :D dar va og onkel Stian, tante Eli-Terese og ungadn :) da va velde kjekt å sjao adle atte :) sjøl om mi bur i bergen so e da ikj so ofta mi møte ittannan, so da va kjekt å vera dar i jaor naor onkel S ++ og va pao besøk :)

Adventskalendaren vaor :D

Kalendar eg fekk ao Erna, vakje dan søte? :)
so no skolle eg eigentle ha jobba m kristendommens historie, mn da e sooo kjedele, so dao e da godt å kobla ao litt ofta ;) Sondre og Endre e flinke so sitte pao lesesalen i byen idag. Å eg e heima og ha min eigen lesesal her, elle iallefall ista og snart :)

mmmmm...
forestn so mao eg fortella at eg lagde mine føste brente mandla hinn dagen :) da vakje so vanskele, berra litt sokker og mandla so e da bra :) dei vart goe dei, mn hadde dei litt lenge i ovn, so vart litt fø brente.. mn øving gjer mester, so håpa dei blir litt bedre neste gang :)

velvel, eg håpa di adle faor ein fine 2.søndag i advent åsso håpa eg at ikj adle bruka dan ti å lesa ti eksamen, fø da trur eg da e nok ao folk so gjere.. :)

peace - Tiril :D

1 kommentar:

  1. Nydelig inlegg :) Du er så herlig. Vedlig kjekt at du har en god jul i Bergen! Virkelig! Og synes du er flink med mandler... Eg skal prøve med på knekk i ettermiddag så det blir nok evig interessant. (har prøvd hvert år og får det ikke til. great.) Lykke til meg lesing og eksamen i morgen, jenta mi <3 Gla i deg <3

    SvarSlett